Thursday, January 6, 2011

wow...hari ini sangat menggembirakan! (not!lol -_-)

bangon pagi (sbnarnye dah pkol 1) then smone told me,kelas kol 4 cancel....wuuhuuu....i was practically melompat satu bilik...then duduk balik atas katil,n online...tgok jam lagi,its almost 7pm....huh?mase betol-betol x tunggu sape-sape (like duh)

soo,3 followers...aku rase sangat terharu... oh,kepade yg x tahu, aku letak satu seksyen kat bahagian atas kanan...its a poll, n every week, aku tanye solan baru untuk korang, n the data akan dikire then result akan dipost...cool kan...oh, satu lagi,setiap post aku akan ade satu soalan which aku appreciate it kalau korang answer...kenape? well, my followers teramatlah penting untuk aku,n dapat berkenalan untuk korang makes me happy  :D

soo,thats all folks...

oh, song of the day: drowning pool; let the body hit the floor. kkadang,ade orang yg x ske lagu metal,but eh...its a free world, n aku ske bunyi-bunyi mendamaikan dari gitar dan bunyi semarak drum...

soalan untuk hari ini is, kalau korang boleh pi overseas,mane korang nak pi? (just a random question)
korang boleh tinggalkn jawapan korang kat area comment di bawah :D  .again, aku brharap sangat korang boleh jawab..

thats all...hv fun...chiao  -_^

No comments:

Post a Comment