Wednesday, January 5, 2011

1st day masok rumah.... -_- |||

korang tau x ape yg paling tak tertahan kalau masok rumah yg dah ditinggalkn untuk cuti sem? huh? noooo....mane ade aku kene halau keluar...jawapan nye:  habok n segala macam bentuk hidupan liar!
wah?aku baru tinggal kn rumah 4 like, sebulan due..dah jadi macam rumah hantu! kesian aku...mayb its a malaysian thing..dimane rumah akan selalu berhabok kalau ditinggalkn x smpai sminggu...heyy,mayb i should make a law atau principle...cool  :D

eh,ape lagi yg terjadi?oh, aku dipertemukan dengan bas kesayangan aku semula (its sarcasm guys)...then class, and class,and class... jadual kelas kitorang macam rambutan busuk (aku pon x tau kenape rmbutan busuk,tp kalau aku cakap bnd2 x elok,blog ni dah jadi 18SX)....
i mean,macammane die bwat jadual tu sebenarnye? baling-baling dart,then cakap ' ok,kelas diorang kat slot yg ade dart'..then voila,jadual kelas EH2204B terhasil... (yea yea,aku tau x kelakar, aku ade masalah bwat lawak nowadays...)

so,question of the day, macamane rumah korang sem ni?answer by leaving a comment below....

chiao guys... -.^

1 comment: