Thursday, January 13, 2011

wassap!

sorry guys....dah lame bebenar aku x update....eh,ade orang rindu ke?

anyways,oh! aku teringat smthing.....last week, ayah aku borak-borak ngan mak aku...guess what,dorang ngah borak pasal sugar glider adik aku..haha....dorang nyer conversation dah macam borak pasal anak...eh?jealous? hah,of coz not...sronok tgok dorang borak pasal ape nak kasi makan kat binatang tuh, walhal binatang tu makan je ape yg orang kasi...moral of the story kat sini sebenarnye, aku nk promote sugar glider adik aku....aku panggel die momochi, mak aku pangil die aditas, ayah aku panggel die gendut....n aku rase binatang tuh ade masalah identiti...nanti aku upload pic momochi / aditas / gendut...but aku x rase die ske aku, sbb aku penah hempap die ngan atap rumah die (jangan bagitau adik aku!)....eh?jangan blame aku....atap tuh licin...

ok,so,lagu tok hari ni: its an OST,dari final fantasy (yes,aku ni game addict)...serah's theme...1.24 minit, but buat aku ketagih smpai aku dengar lagu tuh like 10 kali sebelum tido....

and the question of the day is, binatang ape yg korang nak bela?tinggalkn jawapan dalam ruangan komen selepas bunyi beep.....  *beep*

chiao  ^.-

No comments:

Post a Comment