Friday, January 7, 2011

ini ke uni life?

eh,boring nye rini....anyways,aku x de bnde nk cakap pasl life aku, ao aku nk borak pasal smthing new kat dalam internet...

pernah dengar pasal Ted Williams? eh? x pernah? it's the hottest thing in the internet right now... 13juta viewers dalam 48 jam....so cool!...so,die ade suare macam pengacara radio,then die bwat drugs then jadi pengemis..tapi, satu hari ,ade sorang ni derma duit kat die, n suroh die buktikan suare die macam pengacara....n percayelah,korang mesti terkejot kalau korang tgok video nih...
so,sekarang, banyak radio nak die jadi pengacara, n things became better 4 him....check it out at utube...ni betol-betol viral...aku recommend korang check bnde ni kat utube,now! tapi lepas tu, korang kenelah datang kat blog aku balik n habiskn bace blog nih...

the thing is, video ni betol-betol membuktikan yang mmg ade orang kat luar sane yg prihatin dengan kelemahan orang...that mmg ade saki-baki kasih-sayang dalam dunie yg smue orang thinks about duit dan diri sndiri...it also proves the power of the internet...so, sape cakap utube x boleh ubah hidop seseorang,eh?

ok,so,song of the day: last night good night; hatsune miku...its a vocaloid, n kalau korang x tau vocaloid tu ape, its a software yg bwat suare orang dalam komputer n membolehkan komputer kite mnyanyi...cool kan...skarang, semue orang boleh menyanyi (tersirat) tanpa mensederakan telinga orang...lagu ni dalam bahasa jepun,but eh, aku percaya yg muzik x terbatas dgan bahasa...

oh,blog aku dah panjang sangat!  :O (nanti ade orang komen pulak).....anyways, soalan untuk hari ini is, kalau korang ade talent tersembunyi, korang nak talent ape? tinggalkan jawapan dalam komen di bawah.

so,thats all folks....chiao...

No comments:

Post a Comment