Wednesday, January 5, 2011

hai!

hey semue...well,ni 1st time aku blog (not really), so, harap korang beri tunjuk ajar....anyways, icebreaking time  :D

nama, hafiz hazman... budak selangor...20 taon this year  (wooohoooo,aku dah masok alam baru).. and currently study kat UiTM di hatiku...4th sem,kalau ade orang yg nak tau..ske makan McD,so korang dah tau ape nk blanje aku kalau nk bodek...ske yg mane kat McD?oh,aku ske yg paling mahal  (kalau ade orang nk blanje ah,kalau x,aku ske yg paling murah).

there...hey, 1 minit je korang dah kenal macam-macam pasal aku kan?cbe bayangkn kalau korang ikot blog aku hari-hari....hohoho....boleh jadi kembar...

anyways, aku harap my posts atau post-post yg akan datang will be great...oh,one more thing...happy new year guys...tell me,ape yg korang harap kn tahun baru ni?answer but posting comments below...

chiao.. -.^

1 comment:

  1. cool dah de blog. oh yea, jangan lupe folo blog aku. btw, letak la shoutmix so that follower boleh tinggalkan link.

    2)kasi warne2 sikit la.. letak gambar2 ke. ahaks!

    http://mariamohamadiah.blogspot.com

    ReplyDelete