Wednesday, February 23, 2011

pasar malam

hai bloggers...(kan aku dah cakap its cool)

soo,apa khabar?im fine thank you...anything great happened in your life today?well, ada banyak benda yang berlaku dalam kehidupan aku....mainly, im busy...and then mamat sebelah aku  ni lak nyebok....yea, THE Izzat farid...dia tanya aku nak ikut dia dan kasi komitmen (im malay, tapi x sure macamana nak eja 'komitmen...hope this spelling is right) dalam menulis blog...hmm, should i?

anyways...im entering the Chem-E-car challange...and for those yang tak tahu, its a competition dimana kitorang kene buat kereta using an energy source yang kita design sendiri....n yea, its a lot of fun...nerdy fun, but what the heck...

btw, this is NOT my car...just a little disclaimer...aku x nak lah kene saman pulak nanti..

been to the pasar malam just now...ada di sana and i saw beberapa orang cacat. at first, disebabkan kehidupan aku sebagai seorang manusia, aku rasa some sort of menyampah sebab dah lah halang jalan...x boleh ke diorang kerja sikit selain dari minta sedekah...then, it clicked and membuat aku terfikir, macamana kalau aku dalam posisi dia..siapa yang akan ambil aku bekerja, because dalam dunia ini, effisiensi (again,sorry kalau salah eja) is everything, and kalau aku kene bayar untuk upah seseorang, baik aku upah seseorang yang boleh bekerja...and seriously, aku mula menyesal fikir macam itu kat orang-orang tersebut...soo, just nak buat satu ruangan dedikasi kat mereka and bagitau, im sorry pak cik sebab fikir benda-benda yang buruk...i hope you'll have a better life soon...btw, saw some pakcik playing a keyboard...way to go! love it, and i fully respects you...


aku x da idea nak letak gambar apa, so aku just letak gambar ni..cool huh? (siapa yang fikir x cool, x payah nak susah-susah komen kat bawah and kutuk-kutuk aku)

soo,yea....aku dah x ada apa-apa nak cakap...oh, music of the day:


ohh, i just love her...jangan salah kan aku, she got looks and voice... great way to show the other side of her...i mean, korang pon tau yang dia sometime looks macam baik, but look at her now...well, anyways great song..

and lastly, komen question...siapa kau? (random question again, memandangkan ramai yang macam x kenal siapa aku...hei, bukan marah...just nak tengok macamana 'kreatif' nye korang) tinggalkan jawapan anda di bawah...

soo, chiao -.^

2 comments:

  1. aku xpuas ang curi lagu kakak aku...huhu
    siapa aku??
    mkbm lavigne..hehe

    ReplyDelete
  2. x cool ar gambar ko..

    siapa aku? anak murid kalai jr.

    ReplyDelete