Monday, February 21, 2011

long time no see!! :)

hai bloggers.... (cam cool je kalau start blog dengan ayat ni)

 soo, minta maaf banyak-banyak kalau aku dah lama x update...been busy.



so yea..nampak gamba mamat tak hensem kat atas ni? he is the reason 4 the season...dia lah penyebab kenapa aku tulis blog tok hari ini...kepada sesiapa yang rindu kan aku, ucaplah trimas kat dia... ini blog dia:

izzat tak cool

 say hi to him kalau korang rasa macam nak lawati dia....oh,kepada sesiapa yang rasa menyampah dengan blog aku, feel free to kutuk dia..

 anyways,lagu of the day is: bunkface; escape dance...dah lama aku x dengar lagu punk rock terhangat, and yang buat aku terkejut, benda yang aku cari selama ini ada dekat my own backyard...shabas geng...ternyatalah bak kata pepatah,belilah barangan Malaysia...sebab kualiti Malaysia pon terhebat gak.





ok,last segment, comment question....and the question is, korang rindu kat aku tak? tinggalkan jawapan dalan ruangan komen di bawah...appriciate it guys...

 soo,chiao..

5 comments:

  1. T-rah follow aku...
    mkbmjunior.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. woohoo! guess who's back, hafiz's back! im so happy, im gonna do sumthin fun with myself! *wink wink ;)

    ReplyDelete
  3. tlong laa tnya soalan yg best ckit kat last 2....huhu
    neway aku xrindu lgsg..hehe

    ReplyDelete